2019. február 7.

Eredményesebb megbeszéléseket szeretnél? Tervezz hozzá tárgyalót!

iroda design
irodabútor
munkakörnyezet
Névtelen terv

Hétfő reggel 10:30-kor kezdődik a szokásos hét indító megbeszélés. Már előre tudod, hogy megint el fog húzódni, mert van három kolléga, akik mindig késnek. Hiába dolgoztok nap mint nap együtt, az egész olyan döcögősen megy, látszódik, hogy senkinek sincs kedve ott lenni.

Ismerős a helyzet?

Ha igen, akkor olvass tovább!

Egy irodai dolgozó havi szinten átlagosan 62 tárgyaláson vesz részt, vezetőknél ez a szám még ennél is nagyobb. Ugyanakkor a megbeszélések 25%-ban lényegtelen témákról szólnak. Legtöbbször elhúzódnak, vontatottak és kevés az interakció.  Ezért is van az, hogy sokan húzzák a szájukat, elkésnek vagy fontos telefonhívásra hivatkozva meg sem jelennek egy-egy megbeszélésen.

Jó hír, hogy ezen lehet változtatni, mégpedig a tárgyaló megfelelő kialakításával. Csak egy kis kreativitást kell belecsempészni a tárgyaló mindennapi életébe.  Ugyanis rengeteget számít, hogy milyen közegben töltjük a megbeszélésre szánt időt. A megfelelő színek és bútorok használatával nagy mértékben hozzájárulunk a munkavállalók jó közérzetének javításához és ezzel a megbeszélések hatékonyságához.

Így kezdj hozzá

Ha szeretnél Te is hatékony és eredményes megbeszéléseket, akkor a következő szempontokat vedd figyelembe a tárgyalóterek kialakításánál:

  • Milyen célból, milyen eseményekre szeretnétek használni? Nagyobb partnerek fogadása, vagy online konferencia beszélgetések, esetleg a gyors és kreatív ötletelés a fő szempont?
  • Melyik tárgyalóba milyen eszközökre lesz szükségetek? Óriás képernyő, projektor, hagyományos tábla?
  • Mennyi embernek adjon helyet az adott tárgyaló? Kisebb csoportoknak, 3-4 embernek vagy akár 10-15 embernek is egyszerre?

Kapcsolódó cikk: 3 tipp, hogy a munkahelyi megbeszélések még eredményesebbek legyenek

Ha szeretnél értesülni a legújabb irodai bútor trendekről, újdonságokról és eseményekről, kövess minket Facebook-on is!